specjalista Tarnobrzeg, pracownik biurowy Tarnobrzeg
- Planowanie i przeprowadzanie okresowych kontroli warunków pracy
oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy
(BHP). - Udział w opracowywaniu wewnętrznych dokumentów dotyczących BHP.
- Przeprowadzanie szkoleń BHP.
- Udział
w ustalaniu okoliczności oraz przyczyn wypadków (w pracy, w drodze do
lub z pracy) oraz chorób zawodowych; sporządzanie, kompletowanie i
archiwizowanie dokumentacji.
Prowadzenie kontroli warunków
pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP. Informowanie o
stwierdzonych zagrożeniach oraz doradztwo w zakresie ich eliminacji.
- Administrowanie
dokumentami firmowymi – dbanie o terminowy obieg informacji, dokumentów
i korespondencji (w tym koordynacja korespondencji pomiędzy
pracownikami a działem HR). - Nadzór nad materiałami biurowymi, dbanie o prawidłowe funkcjonowanie biura.
- Obsługa spotkań firmowych, szkoleń oraz podróży służbowych
Wymagania
Wykształcenie wyższe kierunkowe (BHP).
Min 1 rok doświadczenia na samodzielnym stanowisku w obszarze BHP (doświadczenie w firmie produkcyjnej będzie dodatkowym atutem).
Znajomość obowiązujących przepisów w zakresie BHP.
Samodzielność, inicjatywa w działaniu oraz umiejętność rozwiązywania problemów.
Umiejętność pracy w zespole i kierowania zespołami.
Umiejętność obsługi komputera (pakiet Ms Office).
Komunikatywna znajomość język angielskiego.
Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
Zatrudnienie w międzynarodowej firmie o uznanej marce
Stabilne warunki zatrudnienia
Pakiet benefitów pozapłacowych
Praca w międzynarodowym zespole
Klauzule informacyjne
Aplikuj