Oferta archiwalna

Specjalista ds. BHP i Administracji

Oferta archiwalna

4 000,00 zł

Oferta archiwalna.

Dane kontaktowe niedostępne.

umowa o pracę


specjalista Tarnobrzeg, pracownik biurowy Tarnobrzeg

  • Planowanie i przeprowadzanie okresowych kontroli warunków pracy
    oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy
    (BHP).
  • Udział w opracowywaniu wewnętrznych dokumentów dotyczących BHP.
  • Przeprowadzanie szkoleń BHP.
  • Udział
    w ustalaniu okoliczności oraz przyczyn wypadków (w pracy, w drodze do
    lub z pracy) oraz chorób zawodowych; sporządzanie, kompletowanie i
    archiwizowanie dokumentacji.

Prowadzenie kontroli warunków
pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP. Informowanie o
stwierdzonych zagrożeniach oraz doradztwo w zakresie ich eliminacji.

  • Administrowanie
    dokumentami firmowymi – dbanie o terminowy obieg informacji, dokumentów
    i korespondencji (w tym koordynacja korespondencji pomiędzy
    pracownikami a działem HR).
  • Nadzór nad materiałami biurowymi, dbanie o prawidłowe funkcjonowanie biura.
  • Obsługa spotkań firmowych, szkoleń oraz podróży służbowych


Wymagania

Wykształcenie wyższe kierunkowe (BHP).
Min 1 rok doświadczenia na samodzielnym stanowisku w obszarze BHP (doświadczenie w firmie produkcyjnej będzie dodatkowym atutem).
Znajomość obowiązujących przepisów w zakresie BHP.
Samodzielność, inicjatywa w działaniu oraz umiejętność rozwiązywania problemów.
Umiejętność pracy w zespole i kierowania zespołami.
Umiejętność obsługi komputera (pakiet Ms Office).
Komunikatywna znajomość język angielskiego.
Prawo jazdy kat. B.


Oferujemy

Zatrudnienie w międzynarodowej firmie o uznanej marce
Stabilne warunki zatrudnienia
Pakiet benefitów pozapłacowych
Praca w międzynarodowym zespole


Klauzule informacyjne

Aplikuj

Ważne do: 2020.01.31, wyświetleń: 706

nr ogłoszenia: 1093